7 de març del 2011

bufff quina mandra!!!

Hola a tots i totes,
quin munt de temps no??? no m'havia oblidat de vosaltres però durant un temps us he tingut abandonats. Bé, ja torno a ser aquí!!!
Després de tants mesos desconenctada no sé per on començar. He estat rodolant per la ciutat, no tan com m'hagradaria però déu n'hi dó! L'últim post que vaig escriure era sobre la neteja i no ha millorat gaire que diguessim, l'únic que han canviat han segut els contenedors d'escombraries i em sembla que no per a bé. T'inviten a no reciclar!!! S'han de posar les coses una per una perquè les boques són tan petites que és impossible, les tapes gairebé no sobren, i són molt alts,...entre d'altres.
Els carrers continuen bruts i plens de caques de gos.
Bé també he de dir coses bones, perquè les hi ha, i bastantes. Durant aquests mesos s'han inaugurat escoles, escoles bressol, el gran hospital (molt maco), la fira de Reus, el parquing del Carrilet, centres civics, la sala d'estudi de la biblioteca, el casal de les dones, i crec que em deixo algo. Bona feina feta!
Ara s'apropen les eleccions més importants i a veure que passa, ja que amb tant de partit polític, que surten com bolets, hi poden haver molts canvis. Partits polítics sortits d'altres partits, candidats rebotats, polítics que han tocat totes les portes, cares noves i cares velles,... un poti poti divertit.

Bé, em despedeixo per avui ja que tampoc vull cansar després de tant de temps absent.

Seguiré rodolant per anar informant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada