8 de març del 2010

pluja, vent, neu, ....

Les meves actualitzacions al bloc són escasses però m'heu de disculpar ja que alguns cops estic tant empipada que no em ve de gust ni donar la meva opinió. Ara estem en ple temporal.
Les últimes noticies són impactants, o no. Resulta que alguns membres del nostre Govern van per lliure, amb el que això ha suposat, l'entrada de la CORI a Innova. I jo em pregunto, per fer el numeret 3 anys després, perquè no ho van fer al principi i ens haguéssim estalviat, o no, algunes situacions? I de pas hauríem vist de quin peu coixejava cadascú. Però si se’ls hagués vist el plomall de bon principi igual no haguessin pogut entrar a governar. Bé tot això són pensaments amb veu alta que em serveixen per intentar entendre el que està passant, tot i així, crec que no ho entenc. No entenc com portant la regidoria de medi ambient, la ciutat està plena de caques de gos, carrers bruts,...

Una altra situació que em permet deixar volar la meva imaginació és la picabaralla entre els alcaldes de Reus i Tarragona i jo em pregunto, no hi ha temes més preocupants que discutir pel nom de l’Aeroport? O per veure qui és més capital? Crec que a la gent normal ens preocupa més tenir feina, poder pagar la hipoteca, tenir menjar per alimentar els nostres fills i que aquest puguin anar segurs pels carrers,... A més, en teoria els dos són del mateix partit polític.

Bé jo no ho arreglaré tot això, però em serveix de teràpia.

Seguiré rodolant per continuar informant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada